BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010. február 10., szerda

3. fejezet

A másnap eseménytelenül telt. Suli után elmentünk moziba és megnéztük a Kísértetjárás Cunnecticutban című horror filmet. Mike is velünk volt. Annak ellenére, hogy ő is rendesen megilyedt bátorítóan fogta a kezem. Amikor a film végén kimentünk a moziból elég rendesen remegtünk. Legalábbis Sam Sydney és én. A fiúk? Hát ők egymáson nevettek. Mike mindenkit hazafuvarozott. Engem vitt haza utoljára. Leparkolt a ház előtt és felém fordult.
-Kyra, mondanom kell valamit. Szeretném, ha tudnál valamit, mert fontos vagy nekem! Az a helyzet, hogy...-de a mondatot nem tudta befejezni, mert apám kivágta az ajtót és kikiáltott.
-Kaira, gyere be a házba!-meg se várta a válaszomat és bement a házba. Mike-ra néztem és tudtam, hogy elment a bátorsága. A szemét lesütötte, így nem láttam az arcát.
-Kössz, apu! Ez nagyon kedves volt tőled! A lehető legjobbkor tudtál kijönni!Mike mondani akart valamit és...-de apám felemelte a kezét, belém fojtva a szót.
-Kicsim! Tudod, hogy te vagy nekem a legfontosabb. Féltelek és nem akarom, hogy fiúk vegyenek körbe.mondta, mire én azt hittem menten megőrülök.
-Apa, négy hónapja együtt vagyok Mike-kal és neked épp most jut eszedbe aggódni!-felrohantam a szobámba. Tudtam, hogy ezzel megbántottam és hálát adtam az égnek, hogy nem jött utánam.A szobám tele volt rajzokkal. Főleg a vérfarkasról, ahogy a tó mellett ül. Mindenki szerint nagyon szépen rajzolok, de szerintem nem így van.
Leültem az asztalhoz és megírtam a házimat. Amikor befejeztem, elmentem fürdeni. Utána megnéztem az e-mailemet. Nem vártam semmit, de mégis volt egy bejövő üzim. Nicktől jött.

Kyra! Baj van, át kell jönnöd hozzánk! James megőrült és nem bírunk vele. Tudod milyen, amikor kólát iszik. Most azonnal gyere át!
Nick és a többiek.

Azt hittem komoly a dolog, hisz James tényleg nem bírja a kólát. Felöltöztem és bevágtam magam a kocsiba.

0 megjegyzés: